Pages : 1
http://www.everyoneweb.com/belgianbeerbowl/ BELGIAN BEER BOWL Thousands of people visit the city of Bruges each year for it's buildings, monuments and rich history. But from now on, also people who like to combine Beer and BloodBowl will find their way to Bruges! (and yes, you can drop the Ms's in the city and pick them up in the evening) The Belgian Beer Bowl, held on 12-13 juni 2010, is the first ever NAF-sanctioned bloodbowltournament in this city. NAF- members: 10 euro Non NAFmembers: 12 euro Schedule Saturday 9.00: Doors open 9.30: Start registration 10.15 End of registration 10.30 – 12.30: Round 1 12.30 – 13.00: Lunch 13.00 – 15.00: Round 2 15.15 – 17.15: Round 3 Sunday 10.00: Doors open 11.00 – 13.00: Round 4 13.00 – 13.30: Lunch 13.30 – 15.30: Round 5 16.00: Price ceremony Special Glass The leader in each category (first, last, most TD, most cas) will receive a special drinking glass for the next round only. A glass that (s)he must use when drinking something. Prizes All prizes will be Belgian beer prizes. We have prizes for: - First Place - Second Place - Best Looking Team - Most Touchdowns - Most Casualties - Last Place - Each round a spot prize for extreme bad-luck
j'aime bcp le concept :)
venez prendre des baffes ! I'm the best
pas de "crampon d'or" ???
Haaaa celui la me plait bien ( déjà 2 autre qu'avait trouver babass mais qui me tentait moins). Bruges en plus, c'est la Venise du nord, réellement un lieu à visiter. Et niveau bière, ils ont des trucs bien sympa :) J'en parle à miss et je réflechis à la manière de procéder. Il y a une bonne heure 30 quasi 2 heures de route, faut donc que je réfléchisse aussi en terme de logistique ( logement etc )
Kill the Monkey's Bastards !!!
Coach Kidd :Haaaa celui la me plait bien ( déjà 2 autre qu'avait trouver babass mais qui me tentait moins). Bruges en plus, c'est la Venise du nord, réellement un lieu à visiter. Et niveau bière, ils ont des trucs bien sympa :) J'en parle à miss et je réflechis à la manière de procéder. Il y a une bonne heure 30 quasi 2 heures de route, faut donc que je réfléchisse aussi en terme de logistique ( logement etc )
il faut dire que ça doit etre plus facile de motiver madame pour un weekend à Bruges que pour un weekend dans le Limburg ;o)
Tout a fait ^^